DSpace Repository

Аналіз франкомовного підручника «Піксель 1»

Show simple item record

dc.contributor.author Несін, Юрій
dc.date.accessioned 2021-12-01T19:08:26Z
dc.date.available 2021-12-01T19:08:26Z
dc.date.issued 2021-06
dc.identifier.citation Несін Ю. М. Аналіз франкомовного підручника «Піксель 1». / Ю. М. Несін // Актуальні питання гуманітарних наук: міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету імені Івана Франка / [редактори-упорядники М. Пантюк, А. Душний, І. Зимомря]. – Дрогобич: Видавничий дім «Гельветика», 2021. Вип. 39. Том 2. – С. 256 – 260. ru
dc.identifier.issn 2308-4863
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/7237
dc.description.abstract Мета: аналіз франкомовного підручника «Піксель 1» видавництва «КЛЕ ІНТЕРНАСЬОНАЛЬ» як ефективний засіб комунікації. Особлива увага приділяється відповідності змісту навчальної книги її меті, доцільності використання вищезазначеного підручника на практичних заняттях у вищих навчальних закладах. Методи: робиться наголос на методичному аспекті навчальної книги. Автор вказує на позитивну роль вихідних даних, вступу та рекомендацій, підкреслюючи мету занять для здобувачів вищої освіти. Науковий пошук розглядає використання найбільш поширених типів тестів: питально-відповідних вправ, перекладу, співвіднесення (зіставлення), доповнення, заповнення пробілів (пропусків), перекодування інформації, логічного перегрупування, виправлення, розподілу фраз по групам, множинного вибору, зіставлення (відрізнення подібностей і розходжень) та ін. Результати: стаття підкреслює важливість функцій підручника, необхідність впровадження в освітній процес таких креативних завдань для здобувачів вищої освіти, як розробку портфоліо, роботу в групах, складання записів, діалогів, організацію дискусій, презентацій, рольових ігор. До безперечних переваг підручника відноситься те, що «Піксель 1» повністю відповідає вимогам навчальної програми, у ньому простежується чіткість структурування навчального матеріалу, є в наявності технічні засоби полегшення користування підручником, присутня наукова коректність змісту та повнота розкриття основних положень, використання сучасної загальноприйнятої наукової термінології. Чітко вбачається практична спрямованість навчального матеріалу, його зв’язок з життям. Підручник надає можливості для забезпечення диференційованого підходу до навчання, змістове наповнення відповідає віковим особливостям здобувачів вищої освіти. Мова викладу навчального матеріалу підручника чітка і зрозуміла. Мотивація навчальної діяльності молоді, розвиток інтересу до навчального предмета засобами, запропонованими в підручнику, свідчать про наявність завдань проблемно-пошукового характеру. Дидактична доцільність системи завдань, поданих у підручнику, його можливість для здійснення здобувачами самостійної навчальної діяльності, логіка розміщення та використання ілюстративного матеріалу як самостійного або додаткового джерела інформації є вагомими бонусами «Пікселя 1». Перевага навчальної книги «Піксель 1» полягає у її цілісності, компактності й динаміці. На основі ретельно розробленого підручника кожен педагог вищої школи може розробити власний мета-план та спрогнозувати мета-діяльність. Такий вид діяльності викладача буде дуже корисним особисто для нього та для здобувачів вищої освіти. Висновки: вищезгадана стаття фокусується на подальшому розвитку чотирьох вмінь на заняттях з французької мови – аудіювання, говоріння, читання та письмо й на чотирьох компетенціях – мовній, мовленнєвій, соціально-культурній й стратегічній (загально навчальній). ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Херсон, ДВНЗ «ХДАЕУ», РВВ ru
dc.subject франкомовний підручник ru
dc.subject засіб навчання ru
dc.subject зміст ru
dc.subject мета ru
dc.subject частини ru
dc.subject вищий навчальний заклад ru
dc.subject економічний факультет ru
dc.title Аналіз франкомовного підручника «Піксель 1» ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account