DSpace Repository

Інформаційна економіка як середовище господарської діяльності фірми

Show simple item record

dc.contributor.author Морозов, Роман Володимирович
dc.date.accessioned 2021-12-01T13:15:25Z
dc.date.available 2021-12-01T13:15:25Z
dc.date.issued 2021-09
dc.identifier.citation Морозов Роман Інформаційна економіка, як середовища господарської діяльності фірми. Економіка, освіта, технології в контексті глобальних викликів: Міжнародна науково-практична конференція
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/7234
dc.description.abstract Зміст категорії інформаційної економіки розглядається як перехід від суспільства матеріальної продукції до його сервізації, розкриває роль і значення інформації, науки та освіти, аналізує значення людини, розвиток її як особистості, розвиток демократії суспільства та удосконалення політичних систем, розвиток державного регулювання та прогнозування економіки, культури та інших сфер людської діяльності. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Черкаський державний бізнес-коледж ru
dc.subject Кафедра менеджменту та інформаційних технологій ru
dc.title Інформаційна економіка як середовище господарської діяльності фірми ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account