dc.contributor.author |
Потанер, Лідія Дмитрівна |
|
dc.contributor.author |
Морозов, Роман Володимирович |
|
dc.date.accessioned |
2021-12-01T12:09:05Z |
|
dc.date.available |
2021-12-01T12:09:05Z |
|
dc.date.issued |
2021-05 |
|
dc.identifier.citation |
Потанер Л. Д., Морозов Р. В. Особливості маркетингової діяльності малих та середніх аграрних підприємств. Сучасна наука: стан та перспективи розвитку матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених з нагоди Дня науки, (м. Херсон, 19 травня 2021р.) Херсон, 2021. С. 216-219. |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7231 |
|
dc.description.abstract |
Важливе місце у розв’язанні продовольчої проблеми відводиться формуванню й розвитку національного і регіонального ринків сільськогосподарської продукції на основі інтеграції та кооперації. Мале підприємство в регіоні є невід’ємною часткою економіки регіону і набуває все більшого соціального і економічного значення. Актуальним завданням постає розв’язання проблеми мотивації, інвестиційної привабливості, підвищення ефективності господарювання та удосконалення маркетингової діяльності на продовольчому ринку. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
Херсонський державний аграрно-економічний університет |
ru |
dc.subject |
Кафедра менеджменту та інформаційних технологій |
ru |
dc.title |
ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЛИХ ТА СЕРЕДНІХ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ |
ru |
dc.type |
Article |
ru |