Репозиторий Dspace

ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЛИХ ТА СЕРЕДНІХ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Потанер, Лідія Дмитрівна
dc.contributor.author Морозов, Роман Володимирович
dc.date.accessioned 2021-12-01T12:09:05Z
dc.date.available 2021-12-01T12:09:05Z
dc.date.issued 2021-05
dc.identifier.citation Потанер Л. Д., Морозов Р. В. Особливості маркетингової діяльності малих та середніх аграрних підприємств. Сучасна наука: стан та перспективи розвитку матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених з нагоди Дня науки, (м. Херсон, 19 травня 2021р.) Херсон, 2021. С. 216-219.
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/7231
dc.description.abstract Важливе місце у розв’язанні продовольчої проблеми відводиться формуванню й розвитку національного і регіонального ринків сільськогосподарської продукції на основі інтеграції та кооперації. Мале підприємство в регіоні є невід’ємною часткою економіки регіону і набуває все більшого соціального і економічного значення. Актуальним завданням постає розв’язання проблеми мотивації, інвестиційної привабливості, підвищення ефективності господарювання та удосконалення маркетингової діяльності на продовольчому ринку. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Херсонський державний аграрно-економічний університет ru
dc.subject Кафедра менеджменту та інформаційних технологій ru
dc.title ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЛИХ ТА СЕРЕДНІХ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись