DSpace Repository

ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЛИХ ТА СЕРЕДНІХ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Show simple item record

dc.contributor.author Потанер, Лідія Дмитрівна
dc.contributor.author Морозов, Роман Володимирович
dc.date.accessioned 2021-12-01T12:09:05Z
dc.date.available 2021-12-01T12:09:05Z
dc.date.issued 2021-05
dc.identifier.citation Потанер Л. Д., Морозов Р. В. Особливості маркетингової діяльності малих та середніх аграрних підприємств. Сучасна наука: стан та перспективи розвитку матеріали ІІІ Всеукраїнської науково-практичної конференції молодих вчених з нагоди Дня науки, (м. Херсон, 19 травня 2021р.) Херсон, 2021. С. 216-219.
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/7231
dc.description.abstract Важливе місце у розв’язанні продовольчої проблеми відводиться формуванню й розвитку національного і регіонального ринків сільськогосподарської продукції на основі інтеграції та кооперації. Мале підприємство в регіоні є невід’ємною часткою економіки регіону і набуває все більшого соціального і економічного значення. Актуальним завданням постає розв’язання проблеми мотивації, інвестиційної привабливості, підвищення ефективності господарювання та удосконалення маркетингової діяльності на продовольчому ринку. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Херсонський державний аграрно-економічний університет ru
dc.subject Кафедра менеджменту та інформаційних технологій ru
dc.title ОСОБЛИВОСТІ МАРКЕТИНГОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЛИХ ТА СЕРЕДНІХ АГРАРНИХ ПІДПРИЄМСТВ ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account