Репозиторий Dspace

Соціальні мережі – перспективний напрям просування бізнесу у підприємницькій діяльності

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Бойко, Вікторія
dc.contributor.author Осадчий, Анатолій
dc.contributor.author Бойко, Людмила
dc.date.accessioned 2021-11-22T22:54:46Z
dc.date.available 2021-11-22T22:54:46Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Бойко В.О., Осадчий А.А., Бойко Л.О. Соціальні мережі – перспективний напрям просування бізнесу у підприємницькій діяльності. Вісник Херсонського національного технічного університету. 2021. № 2 (77). DOI:10.35546/kntu2078-4481.2021.2.22 ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/7187
dc.description.abstract Соціальні мережі за останні роки стали повноцінною платформою для підприємницької діяльності та мають значні функції ефективного та точного повідомлення цільовій аудиторії інформації про потенційних клієнтів, наявність необхідних комунікаційних інструментів для роботи з клієнтами, компаніями, продажу товарів, послуг, тощо. Основні переваги мереж – це простота доступу до інформації та швидкість її поширення. Розвиток бізнесу в соціальних мережах може бути успішним зі створенням і підтримкою представництв бренду, а також управлінням репутацією на всіх майданчиках зі соціальною складовою. Глобальна комерція шаленими темпами мігрує до Інтернет-мережі, отримуючи рекордні прибутки. Цей простір має свої особливості, що відрізняє його від традиційного ринку, це великий сегмент Інтернет-бізнесу зі своїми моделями розвитку та існування, де можна обмінюватися інформацією, ідеями, новинами. Метою дослідження є обґрунтування основних переваг використання соціальних мереж як інструментарію для просування бізнесу, а також методів впливу на свідомість споживачів засобами соціальних медіа через платформи Facebook та Instagram. Facebook розрахований на широку аудиторію, де багато фахівців, представників топ-менеджменту, власників бізнесу та орієнтований на різні вікові категорії населення. Instagram – це платформа більш молодих споживачів і розрахована на візуальну складову. Соціальні платформи надають нові можливості для бізнесу більш осмислено спілкуватися зі споживачами, потенційними клієнтами, партнерами та співробітниками. У статті розглядаються сучасні тенденції використання соціальних мереж як ефективного каналу просування бізнесу. Наводяться приклади та порівняльна характеристика найбільш популярних платформ Facebook та Instagram. Аналізуються властивості соціальних мереж та їх вплив на різні вікові категорії суспільства, підтримку реальних та залучення нових клієнтів. Надаються рекомендації щодо просування власного бізнесу які можуть бути цікавими для підприємців. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Херсонський національний технічний університет
dc.subject соціальні мережі ru
dc.subject Facebook ru
dc.subject Instagram ru
dc.subject інтернет-магазин ru
dc.subject таргетована реклама
dc.title Соціальні мережі – перспективний напрям просування бізнесу у підприємницькій діяльності ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись