DSpace Repository

Турфірми як канал комунікації між туристами та туристичними об’єктами регіону.

Show simple item record

dc.contributor.author Стукан, Тетяна Миколаївна
dc.date.accessioned 2021-11-17T07:08:03Z
dc.date.available 2021-11-17T07:08:03Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Стукан Т.М. Турфірми як канал комунікації між туристами та туристичними об’єктами регіону. П’ятдесят шості економіко-правові дискусії: матеріали міжнародної науково-практичної інтернет-конференції (м. Львів 27 квітня 2021 р.). Львів, 2021. С. 16-20. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/7163
dc.description.abstract Сьогодні для розвитку туристичної сфери виникає необхідність у здійсненні промоції як по відношенню до діючих туристичних об’єктів, так і до новостворених. Тому виникає необхідність у визначенні ефективних та дієвих каналів комунікації. Зважаючи на стрімкий розвиток інтернет процесів та діджиталізації просувати туристичні об’єкти та продукти можна через туристичні фірми, соціальні мережі, створені інтернет платформи, електронні пошти. Кожен з перерахованих каналів є по своєму результативним, з локальною орієнтацією на свій сегмент туристів.
dc.language.iso other ru
dc.publisher ГО “Наукова спільнота” ru
dc.subject туризм
dc.subject Кафедра публічного управління та адміністрування
dc.title Турфірми як канал комунікації між туристами та туристичними об’єктами регіону. ru
dc.type Thesis ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account