dc.contributor.author |
Стукан, Тетяна Миколаївна |
|
dc.contributor.author |
Осадчий, Анатолій Анатолійович |
|
dc.date.accessioned |
2021-11-16T16:39:17Z |
|
dc.date.available |
2021-11-16T16:39:17Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Стукан Т.М., Осадчий А.А. Smart-метод у досягненні цілей розвитку туристичної галузі регіону. Підприємництво і торгівля : збірник наукових праць / [редакц. кол.: Куцик П. О., Семак Б. Б. та ін.]. – Львів : Видавництво Львівського торговельно-економічного університету, 2021. Вип. 29. С. 73-77 |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/7155 |
|
dc.description.abstract |
У статті наведена ефективність використання SMART-методу для формулювання чітких, зрозумілих цілей для бізнесу туристичної сфери. Охарактеризований перелік SMART-критерії при формуванні завдань для досягнення поставленої мети для розвитку туристичної сфери. Визначені основні 4 переваги, які отримує бізнес виходячи із поставлених завдань та цілей за базовими критеріями SMART-методу. Визначено головну мету туристичної сфери, що зумовлює необхідність пошуку нових напрямів, завдяки яким дана галузь буде затребуваною, популярною та формуватиме пізнаваність бренду регіону. Виділено чотири напрями, розвиваючи та удосконалюючи, які у короткостроковому періоді можна досягти SMART-мети туристичної галузі регіону. Приведений перелік ТОП-10 туристичних об’єктів Херсонщини, які є та будуть затребувані серед відвідувачів, але яким не вистачає ще масової впізнаваності та розрекламованості серед широкого загалу. Проаналізовано стан відвідуваності туристами Херсонської області по районам регіону за 2019-2020 рр. та зміни, що відбулися. Визначено, що поліпшення туристичної інфраструктури області призведе до якісних змін та підвищення економічної ефективності в сфері регіонального туризму, що тим самим забезпечить реалізацію завдань за методикою SMART. Визначено пріоритетні напрями в плані підвищення промоції туристичної сфери Херсонщини. Рекомендовано на Херсонщині посилювати розвиток якісного внутрішнього туризму, адже він є основним драйвером збереження та відродження галузі. Визначено, що туризм в час коронакризи буде носити такий характер: коротших термінів відпочинку; переважання індивідуального пересування (автотуризм); індивідуальне розміщення; вибір оздоровчого, морського та сільського туризму. Дані чинники посилюють пріоритетність розвитку внутрішнього регіонального туризму, що дозволить перезапустити цю сферу і зменшити негативні наслідки коронакризи і створить основу для підвищення конкурентоспроможності області як туристичного регіону. Приведено пріоритетні напрями в плані підвищення промоції туристичної сфери Херсонщини. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
Львівський торговельно-економічний університет |
ru |
dc.subject |
SMART-критерії |
ru |
dc.subject |
географія туризму |
|
dc.subject |
туристичні об’єкти |
|
dc.subject |
туристичний продукт |
|
dc.subject |
промоція |
|
dc.subject |
Кафедра публічного управління та права |
|
dc.title |
Smart-метод у досягненні цілей розвитку туристичної галузі регіону. |
ru |
dc.title.alternative |
SMART-METHOD IN ACHIEVING DEVELOPMENT GOALS TOURIST BRANCH OF THE REGION |
ru |
dc.type |
Article |
ru |