DSpace Repository

Smart-метод у досягненні цілей розвитку туристичної галузі регіону.

Show simple item record

dc.contributor.author Стукан, Тетяна Миколаївна
dc.contributor.author Осадчий, Анатолій Анатолійович
dc.date.accessioned 2021-11-16T16:39:17Z
dc.date.available 2021-11-16T16:39:17Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Стукан Т.М., Осадчий А.А. Smart-метод у досягненні цілей розвитку туристичної галузі регіону. Підприємництво і торгівля : збірник наукових праць / [редакц. кол.: Куцик П. О., Семак Б. Б. та ін.]. – Львів : Видавництво Львівського торговельно-економічного університету, 2021. Вип. 29. С. 73-77 ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/7155
dc.description.abstract У статті наведена ефективність використання SMART-методу для формулювання чітких, зрозумілих цілей для бізнесу туристичної сфери. Охарактеризований перелік SMART-критерії при формуванні завдань для досягнення поставленої мети для розвитку туристичної сфери. Визначені основні 4 переваги, які отримує бізнес виходячи із поставлених завдань та цілей за базовими критеріями SMART-методу. Визначено головну мету туристичної сфери, що зумовлює необхідність пошуку нових напрямів, завдяки яким дана галузь буде затребуваною, популярною та формуватиме пізнаваність бренду регіону. Виділено чотири напрями, розвиваючи та удосконалюючи, які у короткостроковому періоді можна досягти SMART-мети туристичної галузі регіону. Приведений перелік ТОП-10 туристичних об’єктів Херсонщини, які є та будуть затребувані серед відвідувачів, але яким не вистачає ще масової впізнаваності та розрекламованості серед широкого загалу. Проаналізовано стан відвідуваності туристами Херсонської області по районам регіону за 2019-2020 рр. та зміни, що відбулися. Визначено, що поліпшення туристичної інфраструктури області призведе до якісних змін та підвищення економічної ефективності в сфері регіонального туризму, що тим самим забезпечить реалізацію завдань за методикою SMART. Визначено пріоритетні напрями в плані підвищення промоції туристичної сфери Херсонщини. Рекомендовано на Херсонщині посилювати розвиток якісного внутрішнього туризму, адже він є основним драйвером збереження та відродження галузі. Визначено, що туризм в час коронакризи буде носити такий характер: коротших термінів відпочинку; переважання індивідуального пересування (автотуризм); індивідуальне розміщення; вибір оздоровчого, морського та сільського туризму. Дані чинники посилюють пріоритетність розвитку внутрішнього регіонального туризму, що дозволить перезапустити цю сферу і зменшити негативні наслідки коронакризи і створить основу для підвищення конкурентоспроможності області як туристичного регіону. Приведено пріоритетні напрями в плані підвищення промоції туристичної сфери Херсонщини. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Львівський торговельно-економічний університет ru
dc.subject SMART-критерії ru
dc.subject географія туризму
dc.subject туристичні об’єкти
dc.subject туристичний продукт
dc.subject промоція
dc.subject Кафедра публічного управління та права
dc.title Smart-метод у досягненні цілей розвитку туристичної галузі регіону. ru
dc.title.alternative SMART-METHOD IN ACHIEVING DEVELOPMENT GOALS TOURIST BRANCH OF THE REGION ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account