00 DSpace/Manakin Repository

Smart-метод у досягненні цілей розвитку туристичної галузі регіону.

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Стукан, Тетяна Миколаївна
dc.contributor.author Осадчий, Анатолій Анатолійович
dc.date.accessioned 2021-11-16T16:39:17Z
dc.date.available 2021-11-16T16:39:17Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Стукан Т.М., Осадчий А.А. Smart-метод у досягненні цілей розвитку туристичної галузі регіону. Підприємництво і торгівля : збірник наукових праць / [редакц. кол.: Куцик П. О., Семак Б. Б. та ін.]. – Львів : Видавництво Львівського торговельно-економічного університету, 2021. Вип. 29. С. 73-77 ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/7155
dc.description.abstract У статті наведена ефективність використання SMART-методу для формулювання чітких, зрозумілих цілей для бізнесу туристичної сфери. Охарактеризований перелік SMART-критерії при формуванні завдань для досягнення поставленої мети для розвитку туристичної сфери. Визначені основні 4 переваги, які отримує бізнес виходячи із поставлених завдань та цілей за базовими критеріями SMART-методу. Визначено головну мету туристичної сфери, що зумовлює необхідність пошуку нових напрямів, завдяки яким дана галузь буде затребуваною, популярною та формуватиме пізнаваність бренду регіону. Виділено чотири напрями, розвиваючи та удосконалюючи, які у короткостроковому періоді можна досягти SMART-мети туристичної галузі регіону. Приведений перелік ТОП-10 туристичних об’єктів Херсонщини, які є та будуть затребувані серед відвідувачів, але яким не вистачає ще масової впізнаваності та розрекламованості серед широкого загалу. Проаналізовано стан відвідуваності туристами Херсонської області по районам регіону за 2019-2020 рр. та зміни, що відбулися. Визначено, що поліпшення туристичної інфраструктури області призведе до якісних змін та підвищення економічної ефективності в сфері регіонального туризму, що тим самим забезпечить реалізацію завдань за методикою SMART. Визначено пріоритетні напрями в плані підвищення промоції туристичної сфери Херсонщини. Рекомендовано на Херсонщині посилювати розвиток якісного внутрішнього туризму, адже він є основним драйвером збереження та відродження галузі. Визначено, що туризм в час коронакризи буде носити такий характер: коротших термінів відпочинку; переважання індивідуального пересування (автотуризм); індивідуальне розміщення; вибір оздоровчого, морського та сільського туризму. Дані чинники посилюють пріоритетність розвитку внутрішнього регіонального туризму, що дозволить перезапустити цю сферу і зменшити негативні наслідки коронакризи і створить основу для підвищення конкурентоспроможності області як туристичного регіону. Приведено пріоритетні напрями в плані підвищення промоції туристичної сфери Херсонщини. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Львівський торговельно-економічний університет ru
dc.subject SMART-критерії ru
dc.subject географія туризму
dc.subject туристичні об’єкти
dc.subject туристичний продукт
dc.subject промоція
dc.subject Кафедра публічного управління та права
dc.title Smart-метод у досягненні цілей розвитку туристичної галузі регіону. ru
dc.title.alternative SMART-METHOD IN ACHIEVING DEVELOPMENT GOALS TOURIST BRANCH OF THE REGION ru
dc.type Article ru


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу