Abstract:
Робота присвячена дослідженню властивостей особистості та фізичних якостей
юних гімнасток. Встановлені позитивні показники спеціальної фізичної підготовленості
юних гімнасток, а саме: 20% мали високий і 80 % середній рівень підготовленості. Серед
фізичних якостей, які найкраще проявлялися у гімнасток – це координація (50 % мали
високий рівень) ; найгірше – це гнучкість (тільки 20 % мали високий рівень). Було виявлено,
що мотивація щодо досягнення успіху та невиражений мотиваційний полюс ближчий до
успіху у юних гімнасток, переважає над мотивацією на невдачу та невираженим
мотиваційним полюсом ближчим до невдачі (80 % проти 20 %). Показники волі юних
гімнасток перебували на середньому та високому рівні. Високий показник вольових якостей
у юних спортсменок виявлений за завзятістю (80 %) так 50 % – за терплячістю та
наполегливістю. Також встановлено, що у юних гімнасток в основному переважають
середні показники емоційності: емоційна збудливість, інтенсивність емоцій, тривалість
емоцій (60 %). Отже, фізична та психологічна підготовка юних гімнасток є ефективним
засобом розвитку і вдосконалення спортсмена як гармонійної особистості