Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Шалар, Олег | |
dc.contributor.author | Стрикаленко, Євген | |
dc.contributor.author | Єгорова, Тетяна | |
dc.date.accessioned | 2021-09-22T14:04:19Z | |
dc.date.available | 2021-09-22T14:04:19Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Шалар О.Г. Педагогічний контроль за рівнем технічної підготовленості у баскетболі [Текст] / О.Г. Шалар, Т.А. Єгорова, Є.А. Стрикаленко // Фізичне виховання в школах України. – 2011. - №3(27). – С. 22-26 | ru |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/6924 | |
dc.description.abstract | Якість навчального процесу з баскетболу в школі залежить від правильного його планування (добирання вправ, рухливих ігор та ін.), а також від об’єктивного оцінювання рухових умінь і навичок школярів. У програмах із фізичної культури для учнів загальноосвітніх закладів містяться від одного до трьох навчальних нормативів із баскетболу (штрафні кидки, ведення, кидки м’яча у кошик після подвійного кроку та ін.), у яких оцінюється кількість влучень і швидкість виконання. На нашу думку, це обмежує оцінювання рівня засвоєння учнями навчального матеріалу з баскетболу, що викликає необхідність розроблення та впровадження тестових вправ, що дадуть змогу об’єктивно оцінити різні сторони технічної підготовленості школярів. | ru |
dc.language.iso | other | ru |
dc.publisher | Фізичне виховання в школах України | ru |
dc.subject | баскетбол | ru |
dc.subject | програма | ru |
dc.subject | нормативи | ru |
dc.title | Педагогічний контроль за рівнем технічної підготовленості у баскетболі | ru |
dc.type | Article | ru |