dc.contributor.author |
Шалар, Олег |
|
dc.contributor.author |
Стрикаленко, Євген |
|
dc.contributor.author |
Єгорова, Тетяна |
|
dc.date.accessioned |
2021-09-22T14:04:19Z |
|
dc.date.available |
2021-09-22T14:04:19Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.citation |
Шалар О.Г. Педагогічний контроль за рівнем технічної підготовленості у баскетболі [Текст] / О.Г. Шалар, Т.А. Єгорова, Є.А. Стрикаленко // Фізичне виховання в школах України. – 2011. - №3(27). – С. 22-26 |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/6924 |
|
dc.description.abstract |
Якість навчального процесу з баскетболу
в школі залежить від правильного його планування (добирання вправ, рухливих ігор та ін.), а також
від об’єктивного оцінювання рухових умінь і навичок школярів. У програмах із фізичної культури
для учнів загальноосвітніх закладів містяться від
одного до трьох навчальних нормативів із баскетболу (штрафні кидки, ведення, кидки м’яча у кошик
після подвійного кроку та ін.), у яких оцінюється
кількість влучень і швидкість виконання. На нашу думку, це обмежує оцінювання рівня засвоєння
учнями навчального матеріалу з баскетболу, що викликає необхідність розроблення та впровадження
тестових вправ, що дадуть змогу об’єктивно оцінити різні сторони технічної підготовленості школярів. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
Фізичне виховання в школах України |
ru |
dc.subject |
баскетбол |
ru |
dc.subject |
програма |
ru |
dc.subject |
нормативи |
ru |
dc.title |
Педагогічний контроль за рівнем технічної підготовленості у баскетболі |
ru |
dc.type |
Article |
ru |