dc.contributor.author |
Шалар, Олег |
|
dc.contributor.author |
Могилевський, Олег |
|
dc.date.accessioned |
2021-09-22T13:49:06Z |
|
dc.date.available |
2021-09-22T13:49:06Z |
|
dc.date.issued |
2010 |
|
dc.identifier.citation |
Шалар О.Г. Серія уроків волейболу освітньо-рефлекторної спрямованості. 7 клас [Текст] / О.Г. Шалар, О.О. Могилевський // Фізичне виховання в школах України. – 2010. - №2(14). – С. 4-13 |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/6922 |
|
dc.description.abstract |
Із уведенням державної підсумкової атестації з фізичної культури (лист МОН України від 18.03.2009 № 1/9-
173) зростає вагомість знань учнів щодо фізкультурно-спортивної діяльності та вміння їх використовувати.
Тому дуже важливо у сучасному уроці фізичної культури використовувати інноваційні підходи, що спрямовані на ґрунтовну фізкультурну освіту школярів.
Освітньо-рефлекторне навчання на уроках волейболу
має відбуватися за певною системністю та послідов ністю. Починати слід із оцінювання залишкових знань
учнів |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
Фізичне виховання в школах України |
ru |
dc.subject |
уроки |
ru |
dc.subject |
волейбол |
ru |
dc.subject |
навчання |
ru |
dc.title |
Серія уроків волейболу освітньо-рефлекторної спрямованості. 7 клас |
ru |
dc.type |
Article |
ru |