DSpace Repository

Брендинг рисосійних територій у Херсонській області

Show simple item record

dc.contributor.author Фесенко, Г. О.
dc.contributor.author Кирилов, Ю. Є.
dc.date.accessioned 2021-09-22T08:44:42Z
dc.date.available 2021-09-22T08:44:42Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Фесенко Г. О., Кирилов Ю. Є. Брендинг рисосійних територій у Херсонській області. Економіка, фінанси, управління: наукові підходи та практика реалізації: зб. тез ІІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції здобувачів вищої освіти та молодих вчених (м. Херсон, 11 березня 2020р.). Херсон, 2020. С. 231-234.
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/6919
dc.description.abstract На сучасному етапі в кожному регіоні України відбуваються процеси децентралізації, тобто передача певних повноважень та бюджетів від державних до місцевих органів самоврядування. Новостворені об’єднані територіальні громади (ОТГ) повинні ефективно здійснювати покладені на них функції, вирішувати соціально-економічні питання розвитку територій. ОТГ самостійно визначають напрями стратегічного розвитку та залучення фінансовоінвестиційних ресурсів. Одним з таких напрямків є створення бренду територій. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Херсонський державний аграрно-економічний університет ru
dc.subject рісівництво ru
dc.subject брендинг територій ru
dc.subject бренд країни ru
dc.subject бренд ru
dc.title Брендинг рисосійних територій у Херсонській області ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account