dc.contributor.author |
Фесенко, Г. О. |
|
dc.contributor.author |
Кирилов, Ю. Є. |
|
dc.date.accessioned |
2021-09-22T08:44:42Z |
|
dc.date.available |
2021-09-22T08:44:42Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Фесенко Г. О., Кирилов Ю. Є. Брендинг рисосійних територій у Херсонській області. Економіка, фінанси, управління: наукові підходи та практика реалізації: зб. тез ІІІ Всеукраїнської науково-практичної Інтернет-конференції здобувачів вищої освіти та молодих вчених (м. Херсон, 11 березня 2020р.). Херсон, 2020. С. 231-234. |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/6919 |
|
dc.description.abstract |
На сучасному етапі в кожному регіоні
України відбуваються процеси децентралізації, тобто передача певних
повноважень та бюджетів від державних до місцевих органів
самоврядування. Новостворені об’єднані територіальні громади (ОТГ)
повинні ефективно здійснювати покладені на них функції, вирішувати
соціально-економічні питання розвитку територій. ОТГ самостійно
визначають напрями стратегічного розвитку та залучення фінансовоінвестиційних ресурсів. Одним з таких напрямків є створення бренду
територій. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
Херсонський державний аграрно-економічний університет |
ru |
dc.subject |
рісівництво |
ru |
dc.subject |
брендинг територій |
ru |
dc.subject |
бренд країни |
ru |
dc.subject |
бренд |
ru |
dc.title |
Брендинг рисосійних територій у Херсонській області |
ru |
dc.type |
Article |
ru |