dc.contributor.author |
Шалар, Олег |
|
dc.contributor.author |
Мартиненко, Євгенія |
|
dc.date.accessioned |
2021-09-18T17:15:29Z |
|
dc.date.available |
2021-09-18T17:15:29Z |
|
dc.date.issued |
2011 |
|
dc.identifier.citation |
Шалар О.Г. Організація освітньо-рефлекторної діяльності учнів на уроках волейболу [Текст] / О.Г. Шалар, Є.Є. Мартиненко // Теорія та методика фізичного виховання. – 2011. - №3, С.19-23. |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/6887 |
|
dc.description.abstract |
Вміння вчителя грамотно організовувати свої заняття, чітко й зрозуміло пояснювати задачі уроку,
заохочувати за спеціальними знаннями («бліц-турнір», «рефлексійна бесіда»), веде до правильного виконання
учнями фізичних вправ; виявляє більш високу активність та зацікавленість учнів в опануванні навчального
матеріалу. І тільки так учні зможуть покращити свій рівень фізкультурної освіти. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
Теорія та методика фізичного виховання |
ru |
dc.subject |
знання |
ru |
dc.subject |
рефлексія |
ru |
dc.subject |
елементи волейболу |
ru |
dc.title |
Організація освітньо-рефлекторної діяльності уЧнів на уроках волейболу |
ru |
dc.type |
Article |
ru |