Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Шалар, Олег | |
dc.contributor.author | Мартиненко, Євгенія | |
dc.date.accessioned | 2021-09-18T17:15:29Z | |
dc.date.available | 2021-09-18T17:15:29Z | |
dc.date.issued | 2011 | |
dc.identifier.citation | Шалар О.Г. Організація освітньо-рефлекторної діяльності учнів на уроках волейболу [Текст] / О.Г. Шалар, Є.Є. Мартиненко // Теорія та методика фізичного виховання. – 2011. - №3, С.19-23. | ru |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/6887 | |
dc.description.abstract | Вміння вчителя грамотно організовувати свої заняття, чітко й зрозуміло пояснювати задачі уроку, заохочувати за спеціальними знаннями («бліц-турнір», «рефлексійна бесіда»), веде до правильного виконання учнями фізичних вправ; виявляє більш високу активність та зацікавленість учнів в опануванні навчального матеріалу. І тільки так учні зможуть покращити свій рівень фізкультурної освіти. | ru |
dc.language.iso | other | ru |
dc.publisher | Теорія та методика фізичного виховання | ru |
dc.subject | знання | ru |
dc.subject | рефлексія | ru |
dc.subject | елементи волейболу | ru |
dc.title | Організація освітньо-рефлекторної діяльності уЧнів на уроках волейболу | ru |
dc.type | Article | ru |