dc.contributor.author |
Шалар, Олег |
|
dc.date.accessioned |
2021-09-14T19:14:45Z |
|
dc.date.available |
2021-09-14T19:14:45Z |
|
dc.date.issued |
2003 |
|
dc.identifier.citation |
Шалар О.Г. Мотиваційно-організаційний етап важливий крок у підготовці підлітків до самостійних занять фізичною культурою [Текст] / О.Г. Шалар // Теорія та методика фізичного виховання.- 2003.- №2.- С.10-18. |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/6865 |
|
dc.description.abstract |
Формування у підлітків позитивних мотивів
було найважливішим етапом в процесі само стійного оволодіння ними фізичною культурою,
що виражалося в потребі досягти особисто зна чущого результату, систематичного й самостій ного спостереження за змінами свого здоров’я,
фізичного розвитку і фізичної підготовленості. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
Теорія та методика фізичного виховання |
ru |
dc.subject |
мотиви |
ru |
dc.subject |
інтереси |
ru |
dc.subject |
самостійні заняття |
ru |
dc.title |
МОТИВАЦІЙНО-ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП — ВАЖЛИВИЙ КРОК У ПІДГОТОВЦІ ПІДЛІТКІВ ДО САМОСТІЙНИХ ЗАНЯТЬ ФІЗИЧНОЮ КУЛЬТУРОЮ |
ru |
dc.type |
Article |
ru |