Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Шалар, Олег | |
dc.date.accessioned | 2021-09-14T19:14:45Z | |
dc.date.available | 2021-09-14T19:14:45Z | |
dc.date.issued | 2003 | |
dc.identifier.citation | Шалар О.Г. Мотиваційно-організаційний етап важливий крок у підготовці підлітків до самостійних занять фізичною культурою [Текст] / О.Г. Шалар // Теорія та методика фізичного виховання.- 2003.- №2.- С.10-18. | ru |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/6865 | |
dc.description.abstract | Формування у підлітків позитивних мотивів було найважливішим етапом в процесі само стійного оволодіння ними фізичною культурою, що виражалося в потребі досягти особисто зна чущого результату, систематичного й самостій ного спостереження за змінами свого здоров’я, фізичного розвитку і фізичної підготовленості. | ru |
dc.language.iso | other | ru |
dc.publisher | Теорія та методика фізичного виховання | ru |
dc.subject | мотиви | ru |
dc.subject | інтереси | ru |
dc.subject | самостійні заняття | ru |
dc.title | МОТИВАЦІЙНО-ОРГАНІЗАЦІЙНИЙ ЕТАП — ВАЖЛИВИЙ КРОК У ПІДГОТОВЦІ ПІДЛІТКІВ ДО САМОСТІЙНИХ ЗАНЯТЬ ФІЗИЧНОЮ КУЛЬТУРОЮ | ru |
dc.type | Article | ru |