Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Капліна, А.І. | |
dc.date.accessioned | 2021-08-26T06:18:50Z | |
dc.date.available | 2021-08-26T06:18:50Z | |
dc.date.issued | 2021-03-23 | |
dc.identifier.citation | Капліна А.І.Особливості формування готовності учасників педагогічного процесу вищих навчальних закладів до кроскультурних комунікацій.ТЕХНОЛОГІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ: ВПРОВАДЖЕННЯ, РОЗВИТОК, УДОСКОНАЛЕННЯ: матер. міжнар. дистанційної наук.-метод. Конференції, 23-24 березня 2021р. / ред. кол.: Т.С. Прокопенко та ін. – Х.: Фаховий коледж НФаУ, 2021. – с.447-449 | ru |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/6804 | |
dc.description.abstract | Актуальність теми дослідження зумовлена сучасними тенденціями світового розвитку, які окреслили необхіднiсть виховання особистостi, готової до міжкультурної співпраці і кроскультурної взаємодії, що є свідомим i динамічним процесом взаєморозумiння та створення смислу в ході здійснення учасниками діалогу різновиду взаємозалежних і взаємозумовлених видiв діяльності, яка сприяє їхньому взаємозбагаченню і розвитку iндивідуальних новоутворень. Миру й стабільності не можна досягти там, де панують агресивні ідеології, де порушуються ключові права та свободи людини. Одним із значущих засобів потужних позитивних змін у сфері діяльності взаємодіючих культур є кроскультурна взаємодія, яка сприяє появі нових елементів і форм культурної активності, коригує цiннісні орiєнтири, моделі поведінки і способи життя. | ru |
dc.publisher | Національний фармацевтичний університет, м. Харків | ru |
dc.subject | педагогіка | ru |
dc.subject | крос-культурні комунікації | ru |
dc.subject | педагогічне моделювання | ru |
dc.title | Особливості формування готовності учасників педагогічного процесу вищих навчальних закладів до кроскультурних комунікацій | ru |