00 DSpace/Manakin Repository

Особливості формування готовності учасників педагогічного процесу вищих навчальних закладів до кроскультурних комунікацій

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Капліна, А.І.
dc.date.accessioned 2021-08-26T06:18:50Z
dc.date.available 2021-08-26T06:18:50Z
dc.date.issued 2021-03-23
dc.identifier.citation Капліна А.І.Особливості формування готовності учасників педагогічного процесу вищих навчальних закладів до кроскультурних комунікацій.ТЕХНОЛОГІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ: ВПРОВАДЖЕННЯ, РОЗВИТОК, УДОСКОНАЛЕННЯ: матер. міжнар. дистанційної наук.-метод. Конференції, 23-24 березня 2021р. / ред. кол.: Т.С. Прокопенко та ін. – Х.: Фаховий коледж НФаУ, 2021. – с.447-449 ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/6804
dc.description.abstract Актуальність теми дослідження зумовлена сучасними тенденціями світового розвитку, які окреслили необхіднiсть виховання особистостi, готової до міжкультурної співпраці і кроскультурної взаємодії, що є свідомим i динамічним процесом взаєморозумiння та створення смислу в ході здійснення учасниками діалогу різновиду взаємозалежних і взаємозумовлених видiв діяльності, яка сприяє їхньому взаємозбагаченню і розвитку iндивідуальних новоутворень. Миру й стабільності не можна досягти там, де панують агресивні ідеології, де порушуються ключові права та свободи людини. Одним із значущих засобів потужних позитивних змін у сфері діяльності взаємодіючих культур є кроскультурна взаємодія, яка сприяє появі нових елементів і форм культурної активності, коригує цiннісні орiєнтири, моделі поведінки і способи життя. ru
dc.publisher Національний фармацевтичний університет, м. Харків ru
dc.subject педагогіка ru
dc.subject крос-культурні комунікації ru
dc.subject педагогічне моделювання ru
dc.title Особливості формування готовності учасників педагогічного процесу вищих навчальних закладів до кроскультурних комунікацій ru


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу