DSpace Repository

Особливості формування готовності учасників педагогічного процесу вищих навчальних закладів до кроскультурних комунікацій

Show simple item record

dc.contributor.author Капліна, А.І.
dc.date.accessioned 2021-08-26T06:18:50Z
dc.date.available 2021-08-26T06:18:50Z
dc.date.issued 2021-03-23
dc.identifier.citation Капліна А.І.Особливості формування готовності учасників педагогічного процесу вищих навчальних закладів до кроскультурних комунікацій.ТЕХНОЛОГІЇ ДИСТАНЦІЙНОГО НАВЧАННЯ: ВПРОВАДЖЕННЯ, РОЗВИТОК, УДОСКОНАЛЕННЯ: матер. міжнар. дистанційної наук.-метод. Конференції, 23-24 березня 2021р. / ред. кол.: Т.С. Прокопенко та ін. – Х.: Фаховий коледж НФаУ, 2021. – с.447-449 ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/6804
dc.description.abstract Актуальність теми дослідження зумовлена сучасними тенденціями світового розвитку, які окреслили необхіднiсть виховання особистостi, готової до міжкультурної співпраці і кроскультурної взаємодії, що є свідомим i динамічним процесом взаєморозумiння та створення смислу в ході здійснення учасниками діалогу різновиду взаємозалежних і взаємозумовлених видiв діяльності, яка сприяє їхньому взаємозбагаченню і розвитку iндивідуальних новоутворень. Миру й стабільності не можна досягти там, де панують агресивні ідеології, де порушуються ключові права та свободи людини. Одним із значущих засобів потужних позитивних змін у сфері діяльності взаємодіючих культур є кроскультурна взаємодія, яка сприяє появі нових елементів і форм культурної активності, коригує цiннісні орiєнтири, моделі поведінки і способи життя. ru
dc.publisher Національний фармацевтичний університет, м. Харків ru
dc.subject педагогіка ru
dc.subject крос-культурні комунікації ru
dc.subject педагогічне моделювання ru
dc.title Особливості формування готовності учасників педагогічного процесу вищих навчальних закладів до кроскультурних комунікацій ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account