DSpace Repository

Використання кейс-методу в контексті іншомовної професійної комунікації.

Show simple item record

dc.contributor.author Макухіна, Світлана
dc.date.accessioned 2021-06-22T10:28:53Z
dc.date.available 2021-06-22T10:28:53Z
dc.date.issued 2021-06-22
dc.identifier.citation Макухіна С. В. Використання кейс-методу в контексті іншомовної професійної комунікації. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/6584
dc.description.abstract Розвиток сучасних технологій зумовлює зміну підходу щодо вивчення іноземної мови в немовному закладі вищої освіти. Стаття присвячена аналізу використання методу кейс-стаді для навчання іноземній мові професійного спрямування. В роботі представлено теоретичний матеріал про метод кейс-стаді, наведено практичні рекомендації з використання даної методики. Визначено, що на відміну від традиційних методів сучасного викладання, метод кейс-стаді потребує активної участі здобувача вищої освіти в процесі навчання. Кейси дозволяють здобувачам творчо застосовувати пройдений мовний матеріал на базі своїх професійних знань і адаптуватися до реальних і потенційно можливих ситуацій, розвивають вміння вести дискусію, удосконалюють навички професійного читання іноземною мовою, дозволяють повноцінно вирішити самостійну роботу здобувачів. В статті наголошено на формуванні конкурентоздатності в процесі роботи над ситуаціями у здобувачів, розвитку персональної і колективної відповідальності, особистих цінностей та установок, здобуванні навичок управління репутацією і формуванні позитивного іміджу. Розглянуто моделі ситуаційного навчання, виділено етапи створення кейсу, які допомагають зробити навчання більш результативним і ефективним. Проаналізовано переваги, недоліки і особливості застосування кейс-стаді, як активного методу навчання іноземним мовам, принципи і закономірності критичного мислення, основні психолого-педагогічної характеристики здобувачів в освітньому процесі аграрно-економічних закладів вищої освіти. На базі аналізу теоретичних джерел та педагогічної практики, пропонується напрям пошуку більш продуктивних підходів та способів вирішення питання розвитку проблемно-дієвої основи навчання професійній англійській мові в контексті впровадження кейс методу. Розвиток даного методу – це динамічний та циклічний процес, який передбачає постійну взаємодію між афективними, когнітивними та експериментальними факторами. Зроблено висновки, що кейси та рольові ігри, які розглядають проблемні ситуації реального бізнесу, мотивують студентів-аграріїв вивчати іноземну мову і застосовувати на практиці свої професійні знання. ru
dc.language.iso other ru
dc.relation.ispartofseries №82;
dc.subject критичне мислення, проблемна ситуація, інтерактивний метод, мотивація, професійно-орієнтоване навчання ru
dc.title Використання кейс-методу в контексті іншомовної професійної комунікації. ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account