dc.contributor.author |
Морозов, Роман Володимирович |
|
dc.contributor.author |
Потанер, Лідія Дмитрівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-06-18T18:45:03Z |
|
dc.date.available |
2021-06-18T18:45:03Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.other |
338.43 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/6565 |
|
dc.description.abstract |
Тривалий процес реформування аграрної галузі призвів до появи великої кількості посередницьких структур, які майже монополізували процес збуту виготовленої сільськогосподарської продукції, особливо зернової, як на внутрішньому, так і на зовнішніх ринках. Середні і малі сільськогосподарські підприємства, які являються основними виробниками, майже відсторонені від процесу збуту та не мають можливості розвивати власний експортний потенціал. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
Економічні читання: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 85-річному ювілею професора В.Й. Шияна, 19 лютого 2021 р./ Харків. нац. аграр. ун-т ім. В.В. Докучаєва. – Харків: ХНАУ |
ru |
dc.title |
Теоретичні засади підвищення ефективності збутової діяльності малих та середніх аграрних підприємств. |
ru |
dc.title.alternative |
Theoretical principles of increasing the efficiency of sales activities of small and medium-sized agricultural enterprises. |
ru |
dc.type |
Article |
ru |