DSpace Repository

Теоретичні засади підвищення ефективності збутової діяльності малих та середніх аграрних підприємств.

Show simple item record

dc.contributor.author Морозов, Роман Володимирович
dc.contributor.author Потанер, Лідія Дмитрівна
dc.date.accessioned 2021-06-18T18:45:03Z
dc.date.available 2021-06-18T18:45:03Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.other 338.43
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/6565
dc.description.abstract Тривалий процес реформування аграрної галузі призвів до появи великої кількості посередницьких структур, які майже монополізували процес збуту виготовленої сільськогосподарської продукції, особливо зернової, як на внутрішньому, так і на зовнішніх ринках. Середні і малі сільськогосподарські підприємства, які являються основними виробниками, майже відсторонені від процесу збуту та не мають можливості розвивати власний експортний потенціал. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Економічні читання: матеріали Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. 85-річному ювілею професора В.Й. Шияна, 19 лютого 2021 р./ Харків. нац. аграр. ун-т ім. В.В. Докучаєва. – Харків: ХНАУ ru
dc.title Теоретичні засади підвищення ефективності збутової діяльності малих та середніх аграрних підприємств. ru
dc.title.alternative Theoretical principles of increasing the efficiency of sales activities of small and medium-sized agricultural enterprises. ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account