dc.contributor.author |
Бойко, Людмила |
|
dc.contributor.author |
Колінько, Аліна |
|
dc.date.accessioned |
2021-06-18T18:04:22Z |
|
dc.date.available |
2021-06-18T18:04:22Z |
|
dc.date.issued |
2021 |
|
dc.identifier.citation |
Бойко Л.О., Колінько А.Д. Соціальні мережі для бізнесу: яку платформу обрати. Підприємництво і торгівля: тенденції розвитку: матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції (20-21 травня 2021 року). – Одеса: Державний університет «Одеська політехніка», 2021. С.28-31. |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/6564 |
|
dc.description.abstract |
На сьогоднішній день тема бізнесу у соціальних мережах набирає все більших обертів. Багато охочих спробувати просунути свій профіль на якійсь популярній платформі для подальшого розвитку своєї справи. У цьому і полягають труднощі ведення бізнесу в соціальних мережах - велика конкуренція. І серед цього різноманіття акаунтів, які пропонують нам великий асортимент товарів та послуг, дуже велика кількість аферистів котрі маскуються під надійний магазинчик солодощів і т.п. Недосвідчена людина, особливо підліток, не одразу зрозуміє що «попався на гачок», а тільки після того як позбавиться своїх грошей. На превеликий жаль, це один з найбільших недоліків для користувачів таких бізнес-сторінок. Але не дивлячись на це бізнес у соціальних мережах процвітає і має попит. Просування свого бренду або бізнесу варто розглядати на таких соціальних платформах як Facebook та Instagram. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
Одеса: Державний університет «Одеська політехніка» |
ru |
dc.subject |
Соціальні мережі |
ru |
dc.subject |
Соціальні медіа |
ru |
dc.title |
Соціальні мережі для бізнесу: яку платформу обрати |
ru |
dc.type |
Thesis |
ru |