DSpace Repository

Соціальні мережі для бізнесу: яку платформу обрати

Show simple item record

dc.contributor.author Бойко, Людмила
dc.contributor.author Колінько, Аліна
dc.date.accessioned 2021-06-18T18:04:22Z
dc.date.available 2021-06-18T18:04:22Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Бойко Л.О., Колінько А.Д. Соціальні мережі для бізнесу: яку платформу обрати. Підприємництво і торгівля: тенденції розвитку: матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції (20-21 травня 2021 року). – Одеса: Державний університет «Одеська політехніка», 2021. С.28-31. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/6564
dc.description.abstract На сьогоднішній день тема бізнесу у соціальних мережах набирає все більших обертів. Багато охочих спробувати просунути свій профіль на якійсь популярній платформі для подальшого розвитку своєї справи. У цьому і полягають труднощі ведення бізнесу в соціальних мережах - велика конкуренція. І серед цього різноманіття акаунтів, які пропонують нам великий асортимент товарів та послуг, дуже велика кількість аферистів котрі маскуються під надійний магазинчик солодощів і т.п. Недосвідчена людина, особливо підліток, не одразу зрозуміє що «попався на гачок», а тільки після того як позбавиться своїх грошей. На превеликий жаль, це один з найбільших недоліків для користувачів таких бізнес-сторінок. Але не дивлячись на це бізнес у соціальних мережах процвітає і має попит. Просування свого бренду або бізнесу варто розглядати на таких соціальних платформах як Facebook та Instagram. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Одеса: Державний університет «Одеська політехніка» ru
dc.subject Соціальні мережі ru
dc.subject Соціальні медіа ru
dc.title Соціальні мережі для бізнесу: яку платформу обрати ru
dc.type Thesis ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account