dc.contributor.author |
Алєщенко, Людмила Олександрівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-06-17T11:44:24Z |
|
dc.date.available |
2021-06-17T11:44:24Z |
|
dc.date.issued |
2021-05-19 |
|
dc.identifier.citation |
1. Нестеренко О. О., Сердюков К. Г. Методологія формування обліково-звітноїінформації про соціально-репутаційний капітал фінансових установ. Економічнастратегія і перспективирозвиткусфериторгівлі та послуг. 2019. Вип. 1. С. 15–25. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/esprstp_2019_1_4. 2. Дерев’янко О. Г. Дослідження репутаційного менеджменту підприємств харчової промисловості України з позицій топ-менеджерів компаній та ключових партнерів. Ефективна економіка. 2015. № 12. URL: http://www.economy.nayka.com.ua/pdf/12_2015/26.pdf. 3. Золенко А. С. Вплив онлайн-репутаціїпідприємства на ефективність його функціонування. Управління стійким розвитком економіки: теоретичні і практичніаспекти :колективнамонографія за редакцієюВ. В. Прохорової. Х. :Вид.: Іванченка І. С., 2018. С. 258–264.214 4. Міцура О. О., Хижняк М. О. Управління онлайн-репутацією: теоретичні засади та методичні підходи. Маркетинг і менеджментінновацій. 2012. № 4. С. 122–129. |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/6552 |
|
dc.title |
Поняття корпоративної репутації та інструменти її формування |
ru |