dc.contributor.author |
Морозова, Ольга Григорівна |
|
dc.date.accessioned |
2021-06-15T04:49:32Z |
|
dc.date.available |
2021-06-15T04:49:32Z |
|
dc.date.issued |
2021-04 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/6493 |
|
dc.description.abstract |
Стратегію інтегрованого зростання повинні обрати ті підприємства, які планують розширювати свою діяльність за рахунок створення нових дочірніх структур, а також придбання інших підприємств. Перевагу стратегії диверсифікованого зростання мають надати ті підприємства, які можуть знайти можливості для надання нових послуг і продукції з використанням новітніх технологій на вже освоєних ринках |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
Зб. тез І Всеукраїнська науково-практична конференція «Сучасний стан та потенціал розвитку індустрії гостинності в Україні», ХДАУ, Херсон |
ru |
dc.relation.ispartofseries |
1; |
|
dc.subject |
Економіка, фінанси, підприємство, рестораний бізнес |
ru |
dc.title |
Діагностика стратегії напрямів діяльності ресторанного бізнесу |
ru |
dc.title.alternative |
Diagnosis of the strategy of the restaurant business. |
ru |
dc.type |
Article |
ru |