Репозиторий Dspace

Діагностика стратегії напрямів діяльності ресторанного бізнесу

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Морозова, Ольга Григорівна
dc.date.accessioned 2021-06-15T04:49:32Z
dc.date.available 2021-06-15T04:49:32Z
dc.date.issued 2021-04
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/6493
dc.description.abstract Стратегію інтегрованого зростання повинні обрати ті підприємства, які планують розширювати свою діяльність за рахунок створення нових дочірніх структур, а також придбання інших підприємств. Перевагу стратегії диверсифікованого зростання мають надати ті підприємства, які можуть знайти можливості для надання нових послуг і продукції з використанням новітніх технологій на вже освоєних ринках ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Зб. тез І Всеукраїнська науково-практична конференція «Сучасний стан та потенціал розвитку індустрії гостинності в Україні», ХДАУ, Херсон ru
dc.relation.ispartofseries 1;
dc.subject Економіка, фінанси, підприємство, рестораний бізнес ru
dc.title Діагностика стратегії напрямів діяльності ресторанного бізнесу ru
dc.title.alternative Diagnosis of the strategy of the restaurant business. ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись