DSpace Repository

Діагностика стратегії напрямів діяльності ресторанного бізнесу

Show simple item record

dc.contributor.author Морозова, Ольга Григорівна
dc.date.accessioned 2021-06-15T04:49:32Z
dc.date.available 2021-06-15T04:49:32Z
dc.date.issued 2021-04
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/6493
dc.description.abstract Стратегію інтегрованого зростання повинні обрати ті підприємства, які планують розширювати свою діяльність за рахунок створення нових дочірніх структур, а також придбання інших підприємств. Перевагу стратегії диверсифікованого зростання мають надати ті підприємства, які можуть знайти можливості для надання нових послуг і продукції з використанням новітніх технологій на вже освоєних ринках ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Зб. тез І Всеукраїнська науково-практична конференція «Сучасний стан та потенціал розвитку індустрії гостинності в Україні», ХДАУ, Херсон ru
dc.relation.ispartofseries 1;
dc.subject Економіка, фінанси, підприємство, рестораний бізнес ru
dc.title Діагностика стратегії напрямів діяльності ресторанного бізнесу ru
dc.title.alternative Diagnosis of the strategy of the restaurant business. ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account