dc.contributor.author |
Яцула, Т. В. |
|
dc.date.accessioned |
2021-06-12T17:14:28Z |
|
dc.date.available |
2021-06-12T17:14:28Z |
|
dc.date.issued |
2020-01-22 |
|
dc.identifier.citation |
Яцула Т. В. Зміст та якісні результати формування культури особистісної взаємодії майбутніх учителів зі школярами у сфері дозвілля. Dynamics of the
development of world science. Abstracts of the 5th International scientific and
practical conference. Perfect Publishing. Vancouver, Canada. 2020. Pp. 1103-1111. |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/6414 |
|
dc.description.abstract |
У статті розглядається зміст і результати роботи по формуванню
культури особистісної взаємодії майбутніх учителів з школярами у сфері їх
дозвілля. Експериментальна робота по формуванню культури особистісної
взаємодії майбутніх учителів зі школярами у сфері дозвілля проходила у три
етапа (рефлексивно-когнітивний, особистісно-розвиваючий, проектно-
самореалізуючий), кожен з яких мав мету, завдання, зміст і методику
формування. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
Scientific Publishing Center “Sci-conf.com.ua” |
ru |
dc.subject |
культура особистісної взаємодії |
|
dc.subject |
дозвілля школярів |
|
dc.subject |
підготовка вчителів до виховання школярів |
|
dc.subject |
Кафедра професійної освіти |
|
dc.title |
Зміст та якісні результати формування культури особистісної взаємодії майбутніх учителів зі школярами у сфері дозвілля |
ru |
dc.type |
Article |
ru |