00 DSpace/Manakin Repository

Зміст та якісні результати формування культури особистісної взаємодії майбутніх учителів зі школярами у сфері дозвілля

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Яцула, Т. В.
dc.date.accessioned 2021-06-12T17:14:28Z
dc.date.available 2021-06-12T17:14:28Z
dc.date.issued 2020-01-22
dc.identifier.citation Яцула Т. В. Зміст та якісні результати формування культури особистісної взаємодії майбутніх учителів зі школярами у сфері дозвілля. Dynamics of the development of world science. Abstracts of the 5th International scientific and practical conference. Perfect Publishing. Vancouver, Canada. 2020. Pp. 1103-1111.
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/6414
dc.description.abstract У статті розглядається зміст і результати роботи по формуванню культури особистісної взаємодії майбутніх учителів з школярами у сфері їх дозвілля. Експериментальна робота по формуванню культури особистісної взаємодії майбутніх учителів зі школярами у сфері дозвілля проходила у три етапа (рефлексивно-когнітивний, особистісно-розвиваючий, проектно- самореалізуючий), кожен з яких мав мету, завдання, зміст і методику формування. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Scientific Publishing Center “Sci-conf.com.ua” ru
dc.subject культура особистісної взаємодії
dc.subject дозвілля школярів
dc.subject підготовка вчителів до виховання школярів
dc.subject Кафедра професійної освіти
dc.title Зміст та якісні результати формування культури особистісної взаємодії майбутніх учителів зі школярами у сфері дозвілля ru
dc.type Article ru


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу