Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Яцула, Т. В. | |
dc.date.accessioned | 2021-06-12T17:14:28Z | |
dc.date.available | 2021-06-12T17:14:28Z | |
dc.date.issued | 2020-01-22 | |
dc.identifier.citation | Яцула Т. В. Зміст та якісні результати формування культури особистісної взаємодії майбутніх учителів зі школярами у сфері дозвілля. Dynamics of the development of world science. Abstracts of the 5th International scientific and practical conference. Perfect Publishing. Vancouver, Canada. 2020. Pp. 1103-1111. | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/6414 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається зміст і результати роботи по формуванню культури особистісної взаємодії майбутніх учителів з школярами у сфері їх дозвілля. Експериментальна робота по формуванню культури особистісної взаємодії майбутніх учителів зі школярами у сфері дозвілля проходила у три етапа (рефлексивно-когнітивний, особистісно-розвиваючий, проектно- самореалізуючий), кожен з яких мав мету, завдання, зміст і методику формування. | ru |
dc.language.iso | other | ru |
dc.publisher | Scientific Publishing Center “Sci-conf.com.ua” | ru |
dc.subject | культура особистісної взаємодії | |
dc.subject | дозвілля школярів | |
dc.subject | підготовка вчителів до виховання школярів | |
dc.subject | Кафедра професійної освіти | |
dc.title | Зміст та якісні результати формування культури особистісної взаємодії майбутніх учителів зі школярами у сфері дозвілля | ru |
dc.type | Article | ru |