Репозиторий Dspace

Аспекти підвищення ефективності реалізації продукції агровиробників з використанням інструментів маркетингу.

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Боліла, Світлана
dc.date.accessioned 2021-06-11T00:52:01Z
dc.date.available 2021-06-11T00:52:01Z
dc.date.issued 2021-04-14
dc.identifier.citation Боліла С.Ю. Аспекти підвищення ефективності реалізації продукції агровиробників з використанням інструментів маркетингу. Сучасний менеджмент: тенденції, проблеми та перспективи розвитку: VІІ Міжнародна науково-практична конференція молодих вчених і студентів: тези доповідей, Дніпро, 2021.С.46- 48. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/6359
dc.language.iso other ru
dc.publisher Університет імені Альфреда Нобеля ru
dc.title Аспекти підвищення ефективності реалізації продукції агровиробників з використанням інструментів маркетингу. ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись