DSpace Repository

Важливість брендингових технологій в системі публічного менеджменту в умовах сучасних викликів

Show simple item record

dc.contributor.author Боліла, Світлана
dc.date.accessioned 2021-06-11T00:37:45Z
dc.date.available 2021-06-11T00:37:45Z
dc.date.issued 2021-03-11
dc.identifier.citation Боліла С.Ю. Важливість брендингових технологій в системі публічного менеджменту в умовах сучасних викликів. Бренд-менеджмент : маркетингові технології [Електронне видання] : Матеріали ІІІ Міжнар. наук.-практ. конф. Київ, 2021.С. 364-366 . ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/6357
dc.language.iso other ru
dc.publisher Київ. нац. торг.-екон. ун-т ru
dc.title Важливість брендингових технологій в системі публічного менеджменту в умовах сучасних викликів ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account