Репозиторий Dspace

ТЕХНОЛОГІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГУ ЯК ЧИННИК КОРПОРАТИВНОГО УСПІХУ В РЕСТОРАННІЙ ІНДУСТРІЇ

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Боліла, Світлана
dc.contributor.author Матвеєва, Ніна
dc.date.accessioned 2021-06-10T23:22:06Z
dc.date.available 2021-06-10T23:22:06Z
dc.date.issued 2021-02-18
dc.identifier.citation Боліла С.Ю., Матвеєва Н.А. Технологізація маркетингу як чинник корпоративного успіху в ресторанній індустрії. Соціально-компетентне управління корпораціями в умовах поведінкової економіки.Луцьк, 2021 С.28-30. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/6352
dc.language.iso other ru
dc.publisher Волинський національний університет імені Лесі Українки ru
dc.title ТЕХНОЛОГІЗАЦІЯ МАРКЕТИНГУ ЯК ЧИННИК КОРПОРАТИВНОГО УСПІХУ В РЕСТОРАННІЙ ІНДУСТРІЇ ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись