dc.contributor.author |
Мельниченко, Софія |
|
dc.contributor.author |
Бабушкіна, Руслана |
|
dc.date.accessioned |
2021-06-10T19:52:16Z |
|
dc.date.available |
2021-06-10T19:52:16Z |
|
dc.date.issued |
2020 |
|
dc.identifier.citation |
Мельниченко С. Г. Особливості менеджменту туристичних підприємств / С. Г. Мельниченко, Р. О. Бабушкіна. // Теорія та практика менеджменту. – 2020. – С. 455 – 457. |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/6351 |
|
dc.description.abstract |
Менеджмент – це самостійний вид професійної діяльності, направлений на досягнення визначених цілей шляхом раціонального використання матеріальних, фінансових і трудових ресурсів з обов’язковим застосуванням економічних методів управління. Менеджмент у туризмі – це використання і координація на підприємствах туризму з максимальною ефективністю матеріальних, фінансових, людських та інформаційних ресурсів для досягнення поставлених цілей. Основною відмінністю менеджменту від управління, що його головною метою є – одержання прибутку. |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки |
ru |
dc.subject |
туристичні підприємства |
ru |
dc.subject |
менеджмент |
ru |
dc.subject |
туристичний продукт |
ru |
dc.subject |
управління |
ru |
dc.subject |
Кафедра науки про Землю та хімію |
ru |
dc.title |
ОСОБЛИВОСТІ МЕНЕДЖМЕНТУ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ |
ru |
dc.type |
Article |
ru |