Репозиторий Dspace

ОСОБЛИВОСТІ МЕНЕДЖМЕНТУ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Мельниченко, Софія
dc.contributor.author Бабушкіна, Руслана
dc.date.accessioned 2021-06-10T19:52:16Z
dc.date.available 2021-06-10T19:52:16Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Мельниченко С. Г. Особливості менеджменту туристичних підприємств / С. Г. Мельниченко, Р. О. Бабушкіна. // Теорія та практика менеджменту. – 2020. – С. 455 – 457. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/6351
dc.description.abstract Менеджмент – це самостійний вид професійної діяльності, направлений на досягнення визначених цілей шляхом раціонального використання матеріальних, фінансових і трудових ресурсів з обов’язковим застосуванням економічних методів управління. Менеджмент у туризмі – це використання і координація на підприємствах туризму з максимальною ефективністю матеріальних, фінансових, людських та інформаційних ресурсів для досягнення поставлених цілей. Основною відмінністю менеджменту від управління, що його головною метою є – одержання прибутку. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки ru
dc.subject туристичні підприємства ru
dc.subject менеджмент ru
dc.subject туристичний продукт ru
dc.subject управління ru
dc.subject Кафедра науки про Землю та хімію ru
dc.title ОСОБЛИВОСТІ МЕНЕДЖМЕНТУ ТУРИСТИЧНИХ ПІДПРИЄМСТВ ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись