Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Холодов, Олександр | |
dc.contributor.author | Скок, Світлана | |
dc.contributor.author | Skok, Svitlana | |
dc.date.accessioned | 2021-06-10T12:43:20Z | |
dc.date.available | 2021-06-10T12:43:20Z | |
dc.date.issued | 2020-10-22 | |
dc.identifier.citation | Холодов О.А., Скок С.В. Оцінка рівня шумового забруднення від автотранспорту у міських системах. Екологічні проблеми навколишнього середовища та раціонального природокористування в контексті сталого розвитку: матеріали міжнародної науково-практичної конференції. (м. Херсон, 21-22 жовтня 2020). 2020. С. 626-629. | ru |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/6326 | |
dc.description.abstract | Шумове забруднення є однією з найактуальніших екологічних проблем сьогодення. У зв’язку із зростанням кількості автомобілів, розвитку індустріалізації, транспортної рухливості населення, інфраструктури міст, необхідним постає визначення рівня шуму та розробка ефективних заходів щодо його зниження у міському середовищі. У містах шум має переважно локальний характер, основними джерелами утворення якого є міський, залізничний транспорт, промислові об’єкти, гучномовні пристрої, юрби людей. Враховуючи інтенсивність транспортного руху по вуличнодорожній мережі урбосистеми міста Херсон, яка зосереджена в межах селітебних зон, вимірювання кількості транспорту здійснювалося в часовому інтервалі від 8.00 до 11.00 години. Нормативний рівень шумового забруднення у денний час для селітебних зон складає 55 дБА. Згідно проведених розрахунків встановлено перевищення нормативних значень рівня шуму на всіх досліджуваних моніторингових ділянках у 1,5-1,6 рази. Найбільше акустичне навантаження спостерігалося на кільцевій дорозі Площі Перемоги (1,7 ГДК), що пояснюється великою інтенсивністю транспортного потоку (5000 авто/годину). Нормативний рівень шумового забруднення у денний час для селітебних зон складає 55 дБА. Згідно проведених розрахунків встановлено перевищення нормативних значень рівня шуму на всіх досліджуваних моніторингових ділянках у 1,5-1,6 рази. Найбільше акустичне навантаження спостерігалося на кільцевій дорозі Площі Перемоги (1,7 ГДК), що пояснюється великою інтенсивністю транспортного потоку (5000 авто/годину). Запропоновані природоохоронні заходи зниження шумового навантаження на ділянках найбільшої інтенсивності автомобільного руху. | ru |
dc.description.abstract | Noise pollution is one of the most pressing environmental problems today. Due to the growing number of cars, the development of industrialization, transport mobility, urban infrastructure, it is necessary to determine the level of noise and develop effective measures to reduce it in the urban environment. In cities, noise is mostly local, the main sources of which are urban, rail, industrial facilities, loudspeakers, crowds. Given the intensity of traffic on the road network of the urban system of the city of Kherson, which is concentrated within the residential areas, the measurement of the number of vehicles was carried out in the time interval from 8.00 to 11.00. The normative level of noise pollution during the day for residential areas is 55 dB. According to the calculations, the exceedance of the normative values of the noise level at all studied monitoring sites was 1.5-1.6 times higher. The highest acoustic load was observed on the ring road of Victory Square (1.7 MPC), which is explained by the high intensity of traffic flow (5000 cars / hour). The normative level of noise pollution during the day for residential areas is 55 dB. According to the calculations, the exceedance of the normative values of the noise level at all studied monitoring sites was 1.5-1.6 times. The highest acoustic load was observed on the ring road of Victory Square (1.7 MPC), which is explained by the high intensity of traffic flow (5000 cars / hour). Environmental protection measures to reduce noise load in areas with the highest traffic intensity are proposed. | |
dc.language.iso | other | ru |
dc.publisher | ДВНЗ «Херсонський державний аграрний університет» | ru |
dc.subject | шумове забруднення | ru |
dc.subject | міське середовище | ru |
dc.subject | моніторингові ділянки | |
dc.subject | нормативний рівень шуму | |
dc.subject | вулична мережа | |
dc.subject | noise pollution | |
dc.subject | urban environment | |
dc.subject | monitoring areas | |
dc.subject | standard noise level | |
dc.subject | street network | |
dc.subject | Кафедра екології та сталого розвитку імені професора Ю.В. Пилипенка | |
dc.title | Оцінка рівня шумового забруднення від автотранспорту у міських системах | ru |
dc.title.alternative | Assessment of noise pollution from motor vehicles in urban systems | ru |
dc.type | Other | ru |