00 DSpace/Manakin Repository

Навчання як процес накопичення та зберігання знань

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ходаков, В.Є.
dc.contributor.author Пятаков, Е.М.
dc.contributor.author Дебела, І. М.
dc.contributor.author Соколов, А.Є.
dc.contributor.author Соколова, О.В.
dc.date.accessioned 2021-06-10T07:35:03Z
dc.date.available 2021-06-10T07:35:03Z
dc.date.issued 2021-05-27
dc.identifier.citation Ходаков В.Є., Пятаков Е.Н., Дебела І.М., Соколов А.Є., Соколова О.В. Навчання як процес накопичення та зберігання знань. Сучасні інформаційні та інноваційні технології на транспорті: зб. матеріалів XIII Міжнародної науково-практичної конференції (м. Херсон, 25-27 травня 2021 р.). С.344-347. ru
dc.identifier.isbn 978-966-2245-81-3
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/6307
dc.description.abstract Розглядаючи процес навчання як передавання певної інформації та формування конкретних умінь та навичок учнів (ремесло), то маємо процеси накопичення, передачі та зберігання знань. В цю задачу навчання входить і формування особистості учня – виховання. Одним з важливих моментів результативності процесу навчання є досягнення учнями планового рівня успішності, який відповідав би індивідуальним можливостям в межах планованого розвитку ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher ХДМА ru
dc.subject Навчання ru
dc.subject модель ru
dc.subject інформаційні системи ru
dc.title Навчання як процес накопичення та зберігання знань ru
dc.type Article ru


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу