Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Ходаков, В.Є. | |
dc.contributor.author | Пятаков, Е.М. | |
dc.contributor.author | Дебела, І. М. | |
dc.contributor.author | Соколов, А.Є. | |
dc.contributor.author | Соколова, О.В. | |
dc.date.accessioned | 2021-06-10T07:35:03Z | |
dc.date.available | 2021-06-10T07:35:03Z | |
dc.date.issued | 2021-05-27 | |
dc.identifier.citation | Ходаков В.Є., Пятаков Е.Н., Дебела І.М., Соколов А.Є., Соколова О.В. Навчання як процес накопичення та зберігання знань. Сучасні інформаційні та інноваційні технології на транспорті: зб. матеріалів XIII Міжнародної науково-практичної конференції (м. Херсон, 25-27 травня 2021 р.). С.344-347. | ru |
dc.identifier.isbn | 978-966-2245-81-3 | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/6307 | |
dc.description.abstract | Розглядаючи процес навчання як передавання певної інформації та формування конкретних умінь та навичок учнів (ремесло), то маємо процеси накопичення, передачі та зберігання знань. В цю задачу навчання входить і формування особистості учня – виховання. Одним з важливих моментів результативності процесу навчання є досягнення учнями планового рівня успішності, який відповідав би індивідуальним можливостям в межах планованого розвитку | ru |
dc.language.iso | other | ru |
dc.publisher | ХДМА | ru |
dc.subject | Навчання | ru |
dc.subject | модель | ru |
dc.subject | інформаційні системи | ru |
dc.title | Навчання як процес накопичення та зберігання знань | ru |
dc.type | Article | ru |