dc.contributor.author |
Ходаков, В.Є. |
|
dc.contributor.author |
Пятаков, Е.М. |
|
dc.contributor.author |
Дебела, І. М. |
|
dc.contributor.author |
Соколов, А.Є. |
|
dc.contributor.author |
Соколова, О.В. |
|
dc.date.accessioned |
2021-06-10T07:35:03Z |
|
dc.date.available |
2021-06-10T07:35:03Z |
|
dc.date.issued |
2021-05-27 |
|
dc.identifier.citation |
Ходаков В.Є., Пятаков Е.Н., Дебела І.М., Соколов А.Є., Соколова О.В. Навчання як процес накопичення та зберігання знань. Сучасні інформаційні та інноваційні технології на транспорті: зб. матеріалів XIII Міжнародної науково-практичної конференції (м. Херсон, 25-27 травня 2021 р.). С.344-347. |
ru |
dc.identifier.isbn |
978-966-2245-81-3 |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/6307 |
|
dc.description.abstract |
Розглядаючи процес навчання як передавання певної інформації та формування конкретних умінь та навичок учнів (ремесло), то маємо процеси накопичення, передачі та зберігання знань. В цю задачу навчання входить і формування особистості учня – виховання. Одним з важливих моментів результативності процесу навчання є досягнення учнями планового рівня успішності, який відповідав би індивідуальним можливостям в межах планованого розвитку |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
ХДМА |
ru |
dc.subject |
Навчання |
ru |
dc.subject |
модель |
ru |
dc.subject |
інформаційні системи |
ru |
dc.title |
Навчання як процес накопичення та зберігання знань |
ru |
dc.type |
Article |
ru |