DSpace Repository

Моделі навчальних систем: основні особливості та характеристики

Show simple item record

dc.contributor.author Ходаков, В.Є.
dc.contributor.author Пятаков, Е.М.
dc.contributor.author Дебела, І. М.
dc.contributor.author Соколов, А.Є.
dc.contributor.author Соколова, О.В.
dc.date.accessioned 2021-06-10T07:22:28Z
dc.date.available 2021-06-10T07:22:28Z
dc.date.issued 2021-05-27
dc.identifier.citation Ходаков В.Є., Пятаков Е.Н., Дебела І.М., Соколов А.Є., Соколова О.В. Моделі навчальних систем: основні особливості та характеристики. Сучасні інформаційні та інноваційні технології на транспорті: зб. матеріалів XIII Міжнародної науково-практичної конференції (м. Херсон, 25-27 травня 2021 р.). С. 339-343. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/6305
dc.description.abstract Сьогодення характеризується широким використанням автоматизованих навчальних систем (АНС) та зростанням попиту на розробку різноманітних АНС. Як наслідок, виникає необхідність в розумінні класифікації моделей навчання в даних системах. Створення таких моделей вимагає розуміння педагогічної сутності процесу навчання та психологічних особливостей управління пізнавальною діяльністю особи що навчається. Без розуміння цих задач та питань неможливо створення моделей навчання, перш за все «моделей – учнів» [1]. Метою роботи є систематизація та класифікація видів моделей – учнів з різних точок зору: з точки зору управління об’єктом навчання; з позиції способів інтерпретації навчання; з позицій знань учня, його діяльності; з точки зору особистих якостей об’єкта навчання в автоматизованих системах ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher ХДМА ru
dc.subject навчальні системи ru
dc.subject структура ru
dc.subject ситематизація ru
dc.subject модель ru
dc.title Моделі навчальних систем: основні особливості та характеристики ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account