dc.contributor.author |
Ходаков, В.Є. |
|
dc.contributor.author |
Пятаков, Е.М. |
|
dc.contributor.author |
Дебела, І. М. |
|
dc.contributor.author |
Соколов, А.Є. |
|
dc.contributor.author |
Соколова, О.В. |
|
dc.date.accessioned |
2021-06-10T07:22:28Z |
|
dc.date.available |
2021-06-10T07:22:28Z |
|
dc.date.issued |
2021-05-27 |
|
dc.identifier.citation |
Ходаков В.Є., Пятаков Е.Н., Дебела І.М., Соколов А.Є., Соколова О.В. Моделі навчальних систем: основні особливості та характеристики. Сучасні інформаційні та інноваційні технології на транспорті: зб. матеріалів XIII Міжнародної науково-практичної конференції (м. Херсон, 25-27 травня 2021 р.). С. 339-343. |
ru |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/123456789/6305 |
|
dc.description.abstract |
Сьогодення характеризується широким використанням автоматизованих навчальних систем (АНС) та зростанням попиту на розробку різноманітних АНС. Як наслідок, виникає необхідність в розумінні класифікації моделей навчання в даних системах. Створення таких моделей вимагає розуміння педагогічної сутності процесу навчання та психологічних особливостей управління пізнавальною діяльністю особи що навчається. Без розуміння цих задач та питань неможливо створення моделей навчання, перш за все «моделей – учнів» [1]. Метою роботи є систематизація та класифікація видів моделей – учнів з різних точок зору: з точки зору управління об’єктом навчання; з позиції способів інтерпретації навчання; з позицій знань учня, його діяльності; з точки зору особистих якостей об’єкта навчання в автоматизованих системах |
ru |
dc.language.iso |
other |
ru |
dc.publisher |
ХДМА |
ru |
dc.subject |
навчальні системи |
ru |
dc.subject |
структура |
ru |
dc.subject |
ситематизація |
ru |
dc.subject |
модель |
ru |
dc.title |
Моделі навчальних систем: основні особливості та характеристики |
ru |
dc.type |
Article |
ru |