Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Чепок, Роман | |
dc.date.accessioned | 2021-05-18T08:36:49Z | |
dc.date.available | 2021-05-18T08:36:49Z | |
dc.date.issued | 2020-11-19 | |
dc.identifier.citation | Чепок Р. В. Методологічні основи організації тестового контролю знань студентів. Філософські обрії сьогодення: зб. наук. пр. Херсон, 2020. С. 63-65. | ru |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/6111 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто питання теорії і методології педагогічного контролю знань студентів на основі тестової технології. Обґрунтовуються рекомендації щодо організації процесу тестового контролю знань. Підкреслюється, що тестові технології заслуговують на особливу увагу, адже це ефективний спосіб перевірки рівня якості знань студентів. Подаються пропозиції щодо вирішення проблеми якості контролю знань. Робиться висновок про існуючі зміни в оцінюванні знань студентів. Ключові слова: тестовий контроль, тест, тестування. | ru |
dc.language.iso | other | ru |
dc.publisher | Херсонський державний аграрно-економічний університет | ru |
dc.subject | тестовий контроль | |
dc.subject | тестування | |
dc.subject | Кафедра професійної освіти | |
dc.title | Методологічні основи організації тестового контролю знань студентів | ru |
dc.type | Article | ru |