00 DSpace/Manakin Repository

Філософський аспект освіти дорослих

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Черненко, Наталія Іванівна
dc.date.accessioned 2021-05-16T09:26:03Z
dc.date.available 2021-05-16T09:26:03Z
dc.date.issued 2020-11-19
dc.identifier.citation Черненко Н. І. Філософський аспект освіти дорослих. Філософські обрії сьогодення: збірник тез Міжнародної науково-практичної конференції (м. Херсон, 9 листопада 2020 р.) Херсон: ХДАЕУ, 2020. с. 126-128.
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/6101
dc.description.abstract Інтенсивне розширення інформаційного поля суспільства, зростання пізнавального інтересу до самоосвітнього процесу різних верств населення призводить до суперечностей між швидким темпами розвитку сучасної цивілізації та традиційною системою освіти, вирішити які можливо лише завдяки безперервній освіті, що має тривати упродовж усього життя людини. навчання протягом життя на національному рівні повинне бути визначене як повноправне освітнє поле з відповідною увагою до контролю й перевірки якості та забезпеченням визнання різноманітних форм освіти. Насамперед необхідно, щоб державою визнавалися всі можливі форми, формати й методи навчання, а не тільки формальна освіта. Важливо, щоб в Україні сформувалася загальна культура навчання – щоб навчання цінувалося, заохочувалося й було доступним всім охочим, стало неодмінною частиною трудових відносин. ru
dc.publisher Херсонський державний аграрно-економічний університет ru
dc.subject доросла людина ru
dc.subject професійне навчання ru
dc.subject освіта впродовж життя ru
dc.subject майбутній фахівець ru
dc.subject конкурентноспроможність ru
dc.subject Кафедра професійної освіти ru
dc.title Філософський аспект освіти дорослих ru
dc.type Thesis ru


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу