Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Черненко, Наталія Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2021-05-16T09:26:03Z | |
dc.date.available | 2021-05-16T09:26:03Z | |
dc.date.issued | 2020-11-19 | |
dc.identifier.citation | Черненко Н. І. Філософський аспект освіти дорослих. Філософські обрії сьогодення: збірник тез Міжнародної науково-практичної конференції (м. Херсон, 9 листопада 2020 р.) Херсон: ХДАЕУ, 2020. с. 126-128. | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/6101 | |
dc.description.abstract | Інтенсивне розширення інформаційного поля суспільства, зростання пізнавального інтересу до самоосвітнього процесу різних верств населення призводить до суперечностей між швидким темпами розвитку сучасної цивілізації та традиційною системою освіти, вирішити які можливо лише завдяки безперервній освіті, що має тривати упродовж усього життя людини. навчання протягом життя на національному рівні повинне бути визначене як повноправне освітнє поле з відповідною увагою до контролю й перевірки якості та забезпеченням визнання різноманітних форм освіти. Насамперед необхідно, щоб державою визнавалися всі можливі форми, формати й методи навчання, а не тільки формальна освіта. Важливо, щоб в Україні сформувалася загальна культура навчання – щоб навчання цінувалося, заохочувалося й було доступним всім охочим, стало неодмінною частиною трудових відносин. | ru |
dc.publisher | Херсонський державний аграрно-економічний університет | ru |
dc.subject | доросла людина | ru |
dc.subject | професійне навчання | ru |
dc.subject | освіта впродовж життя | ru |
dc.subject | майбутній фахівець | ru |
dc.subject | конкурентноспроможність | ru |
dc.subject | Кафедра професійної освіти | ru |
dc.title | Філософський аспект освіти дорослих | ru |
dc.type | Thesis | ru |