Репозиторий Dspace

Створення соціально-професійного середовища для формування культурної компетентності

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Черемісін, Олександр
dc.contributor.author Варнавська, Інна
dc.date.accessioned 2021-05-09T06:37:37Z
dc.date.available 2021-05-09T06:37:37Z
dc.date.issued 2021-04-28
dc.identifier.citation Черемісін О. В., Варнавська І. В. Створення соціально-професійного середовища для формування культурної компетентності. Педагогічні науки: збірник наукових праць. Херсон, 2021. Вип. 94. С. 66-74. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/6081
dc.description.abstract У статті розглянуто роль культурної компетентності фахівця як обов’язкової професійно важливої якості, що забезпечує ефективність й успішність діяльності та здатності особистості. Доведено, що колективу здобувачів вищої освіти притаманні особливі характеристики: соціально-професійна спря- мованість (на здобуття професії), спільність інтересів, цілей, що зумовлені відношенням до професії за різної мотивації до навчально-професійної діяльності; однорідність за віковими ознаками і рівнем освіти; динамічність відповідно до послідовності навчання від курсу до курсу; високий ступінь само- організації, самоуправління. Проаналізовано створення просторово-предметного складника збагаче- ного соціально-професійного середовища, що моделює соціально компетентну поведінку майбутніх економістів, організацію і проведення різноманітних заходів: конкурсів, проєктів із соціально значущої проблематики. Здобувачі працювали над створенням і подальшим захистом соціальних плакатів, пре- зентацій, відеороликів, які своєю чергою забезпечили соціально-значуще оформлення закладу, його аудиторій. Основна увага приділяється напрямам створення збагаченого соціально-професійного сере- довища як взаємодії із студентським парламентом, узгодження з ним основних заходів із формування культурної компетентності майбутніх економістів. Адже студентський парламент як важливий пред- ставницький орган самоврядування здобувачів вищої освіти забезпечує право і можливість самостійно вирішувати питання щодо навчання і побуту, захисту їх прав та інтересів, а також брати участь в управ- лінні навчальним закладом. Проаналізовано створення соціально-професійного середовища на при- кладі роботи Херсонського державного аграрно-економічного університету, в якому здобувачі вищої освіти залучені до багатьох навчальних, організаційних та наукових проєктів. ru
dc.language.iso other ru
dc.publisher Херсонський державний університет ru
dc.subject професійна освіта ru
dc.subject педагогіка ru
dc.subject економічна освіта ru
dc.subject вищий навчальний заклад ru
dc.subject Кафедра професійної освіти ru
dc.title Створення соціально-професійного середовища для формування культурної компетентності ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись