Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Черемісін, Олександр | |
dc.contributor.author | Варнавська, Інна | |
dc.date.accessioned | 2021-05-09T06:37:37Z | |
dc.date.available | 2021-05-09T06:37:37Z | |
dc.date.issued | 2021-04-28 | |
dc.identifier.citation | Черемісін О. В., Варнавська І. В. Створення соціально-професійного середовища для формування культурної компетентності. Педагогічні науки: збірник наукових праць. Херсон, 2021. Вип. 94. С. 66-74. | ru |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/6081 | |
dc.description.abstract | У статті розглянуто роль культурної компетентності фахівця як обов’язкової професійно важливої якості, що забезпечує ефективність й успішність діяльності та здатності особистості. Доведено, що колективу здобувачів вищої освіти притаманні особливі характеристики: соціально-професійна спря- мованість (на здобуття професії), спільність інтересів, цілей, що зумовлені відношенням до професії за різної мотивації до навчально-професійної діяльності; однорідність за віковими ознаками і рівнем освіти; динамічність відповідно до послідовності навчання від курсу до курсу; високий ступінь само- організації, самоуправління. Проаналізовано створення просторово-предметного складника збагаче- ного соціально-професійного середовища, що моделює соціально компетентну поведінку майбутніх економістів, організацію і проведення різноманітних заходів: конкурсів, проєктів із соціально значущої проблематики. Здобувачі працювали над створенням і подальшим захистом соціальних плакатів, пре- зентацій, відеороликів, які своєю чергою забезпечили соціально-значуще оформлення закладу, його аудиторій. Основна увага приділяється напрямам створення збагаченого соціально-професійного сере- довища як взаємодії із студентським парламентом, узгодження з ним основних заходів із формування культурної компетентності майбутніх економістів. Адже студентський парламент як важливий пред- ставницький орган самоврядування здобувачів вищої освіти забезпечує право і можливість самостійно вирішувати питання щодо навчання і побуту, захисту їх прав та інтересів, а також брати участь в управ- лінні навчальним закладом. Проаналізовано створення соціально-професійного середовища на при- кладі роботи Херсонського державного аграрно-економічного університету, в якому здобувачі вищої освіти залучені до багатьох навчальних, організаційних та наукових проєктів. | ru |
dc.language.iso | other | ru |
dc.publisher | Херсонський державний університет | ru |
dc.subject | професійна освіта | ru |
dc.subject | педагогіка | ru |
dc.subject | економічна освіта | ru |
dc.subject | вищий навчальний заклад | ru |
dc.subject | Кафедра професійної освіти | ru |
dc.title | Створення соціально-професійного середовища для формування культурної компетентності | ru |
dc.type | Article | ru |