DSpace Repository

Aerodynamics of the turbulent flow around a multi-element airfoil in cruse configuration and in takeoff and landing configuration

Show simple item record

dc.contributor.author Redchyts, D.
dc.contributor.author Gourjii, A.
dc.contributor.author Moiseienko, S.
dc.contributor.author Bilousova, Т.
dc.date.accessioned 2021-04-30T11:18:40Z
dc.date.available 2021-04-30T11:18:40Z
dc.date.issued 2019
dc.identifier.citation Redchyts D. Aerodynamics of the turbulent flow around a multi-element airfoil in cruse configuration and in takeoff and landing configuration / D. Redchyts, A. Gourjii, S. Moiseienko, T. Bilousova // Восточно-Европейский журнал передовых технологий. - 2019. - № 5(7). - С. 36-41. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vejpte_2019_5(7)__5. ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/6057
dc.description.abstract Для чисельного моделювання аеродинамiки багатоелементного профiлю застосовуються осередненi за Рейнольдсом рiвняння Нав’є-Стокса нестисливого середовища, замкнутi однопараметричною диференцiальною моделлю турбулентностi Spalart-Allmaras. Система вихiдних рiвнянь записувалася щодо довiльної криволiнiйної системи координат. Узгодження полiв тиску i швидкостi здiйснювалося за допомогою методу штучної стисливостi, модифiкованого для розрахунку нестацiонарних задач. Інтегрування системи вихiдних рiвнянь проводилося чисельно з використанням методу контрольного об'єму. Для конвективних потокiв використовувалася протипотокова апроксимацiя Rogers-Kwak, заснована на схемi Roe третього порядку точностi. У моделях турбулентностi для апроксимацiї конвективних складових застосовувалася схема TVD з обмежувачем потокiв ISNAS третього порядку. Представленi результати розрахунку турбулентного обтiкання багатоелементного профiлю в широкому дiапазонi кутiв атаки. У результатi проведених дослiджень виконано аналiз поля течiї навколо багатоелементного профiлю, коефiцiєнтiв тиску, пiднiмальної сили та сили лобового опору. Видiлено фiзичнi особливостi структури течiї при обтiканнi багатоелементного профiлю 30P30N. У дослiджуваному дiапазонi кутiв атаки обтiкання профiлю у злiтно-посадковiй конфiгурацiї носить стацiонарний характер за винятком областей, де вiдрив потоку вiдбувається з гострих кромок, таких як внутрiшня частина передкрилка i область в хвостовiй частинi основного профiлю. Усерединi цих областей виникають рециркуляцiйнi течiї. Зi збiльшенням кута атаки розмiри вiдривний зони на внутрiшнiй поверхнi передкрилка зменшуються, а в хвостовiй частинi основного профiлю залишаються майже незмiнними. На верхнiй поверхнi основного профiлю формується струмiнь повiтря внаслiдок прискорення потоку мiж передкрилком i передньою кромкою основного профiлю. Наявнiсть зазору мiж основним профiлем i закрилком призводить до iнтерференцiї струменевих течiй на верхнiй поверхнi закрилка. Показано, що злiтно-посадкова конфiгурацiя володiє вищими значеннями коефiцiєнта пiдйомної сили, нiж крейсерська конфiгурацiя, особливо на великих кутах атаки. Результати розрахункiв задовiльно погоджуються з даними iнших авторiв ru
dc.language.iso en ru
dc.publisher PC TECHNOLOGY CENTER, Украинский государственный университет железнодорожного транспорта ru
dc.subject рiвняння Нав’є-Стокса ru
dc.subject модель турбулентностi Spalart-Allmaras ru
dc.subject багатоелементний профiль30P30N ru
dc.subject чисельне моделювання ru
dc.subject Кафедра менеджменту та інформаційних технологій
dc.title Aerodynamics of the turbulent flow around a multi-element airfoil in cruse configuration and in takeoff and landing configuration ru
dc.type Article ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account