Abstract:
В статті показано, що для реалізації інноваційного напряму розвитку потрібна нова методологія науково-прикладних досліджень та прогнозування на основі математичного моделювання та експерименту за допомогою комп’ютерних інформаційних систем підтримки прийняття управлінських рішень, синтезу сучасних чисельних методів та комп’ютеру. Компоненти вектору стану системи необхідно визначати, як середні значення по даним великого числа реалізацій процесу. На реалізацію торгівельного процесу впливає велика кількість факторів, але характерними з них є: конкуренція, сезонність, стан законодавчої бази, купівельна спроможність громадян, середня заробітна плата, рівень техніки й технології та ін. Все це посилює необхідність багатофакторного аналізу результатів діяльності та розробки заходів по збільшенню ефективності малого торгівельного підприємства.