Специфіка професійної діяльності фахівців у різних напрямах пов'язана із умінням психологічно грамотно спілкуватися. У соціально-психологічній літературі зазвичай використовується поняття «ділове спілкування», спрямоване на забезпечення переговорів, проведення нарад і офіційного листування, на високу ефективність публічних виступів. У економічній професійній сфері ділове спілкування має свою специфіку і називається професійним, а іноді службовим, посадовим, статутним. Ділове спілкування – це вид спілкування, який є нормативно схваленим, жорстко регламентованим і функціонуючим в якій-небудь сфері для вирішення певних завдань.
The specificity of the professional activity of specialists in various fields is related to the ability to communicate psychologically competently. In the socio-psychological literature is usually used the concept of "business communication", aimed at ensuring negotiations, meetings and official correspondence, the high efficiency of public speaking. In the economic professional sphere, business communication has its own specifics and is called professional, and sometimes official, official, statutory. Business communication is a type of communication that is normatively approved, strictly regulated and functioning in any field to solve certain tasks.