DSpace Repository

Удосконалення сервісно-орієнтованого бренду в умовах цифрової економіки

Show simple item record

dc.contributor.author Лобода, Олена
dc.contributor.author Кириченко, Н. В.
dc.date.accessioned 2021-04-01T11:53:34Z
dc.date.available 2021-04-01T11:53:34Z
dc.date.issued 2021-03-11
dc.identifier.citation Лобода О. М., Кириченко Н. В. Удосконалення сервісно-орієнтованого бренду в умовах цифрової економіки. Бренд-менеджмент: маркетингові технології : зб. тез доп. ІІІ Міжнар. науково-практ. конф., (м. Київ, 11 берез. 2021 р.) Київ, 2021. С. 323–326 ru
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/5949
dc.publisher Київський національний торговельно-економічний університет ru
dc.subject бренд ru
dc.subject сервісно-орієнтований бренд
dc.subject віртуальна економіка
dc.subject варіабельна платформа
dc.subject інтелектуальні технології
dc.subject Кафедра менеджменту та інформаційних технологій
dc.title Удосконалення сервісно-орієнтованого бренду в умовах цифрової економіки ru
dc.type Thesis ru


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account