Репозиторий Dspace

Формування професійно важливих якостей як базовий складник підготовки майбутніх фахівців економічної галузі

Показать сокращенную информацию

dc.contributor.author Черненко, Наталія Іванівна
dc.date.accessioned 2021-03-01T09:12:49Z
dc.date.available 2021-03-01T09:12:49Z
dc.date.issued 2021-02-26
dc.identifier.citation Черненко Н. Формування професійно важливих якостей як базовий складник підготовки майбутніх фахівців економічної галузі. Освітологічний дискурс. 2021. № 1(32). С. 52–68.
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/123456789/5884
dc.description.abstract У статті окреслено коло питань щодо необхідності формування професійно важливих якостей як невід’ємної частки базових компетентностей майбутніх економістів, що неможливе без загальноосвітньої компетентності як однієї з головних та найважливіших умов досягнення професіоналізму у сфері економіки, конкурентоздатності на ринку праці. Розглянуто професійні якості фахівців різних галузей та визначено основні блоки якостей для майбутнього економіста. Виділено зміст кожного з блоків та розкрито сутність професійно важливих якостей (ПВЯ) та загальні складові для економічного напряму підготовки, оскільки різноманіття якостей визначається специфікою роботи, умовами праці та посадовими обов’язками. Визначено проблеми формування професійно важливих якостей у процесі підготовки фахівців економічного профілю у ЗВО, а також головну мету професійної освіти - це створення умов для розвитку і самореалізації кожної особистості, формування покоління, здатного навчатися упродовж життя. Розкрито питання ефективної професійної соціалізації, яка передбачає сформованість у фахівця економічного профілю базової системи цінностей і нормативів поведінки у професійному товаристві, що становлять основу соціальної поведінки в професійній сфері та є структурними елементами компетентності. Проаналізовано вимоги сучасного ринку праці: тісний взаємозв’язок між швидким темпом розвитку і старінням професійних знань і навичок, який передбачає підтримку високого рівня професійної мобільності фахівця економічної галузі протягом усього життя. Розглянуто зміст понять «критерії» і «показники» результативності процесу формування професійно важливих якостей. Розкрито психологічні закономірності і сучасні, конкретні практичні підходи щодо організації навчального процесу в професійній підготовці. Виділено методи та прийоми, які сприяють підвищенню інтересу майбутніх фахівців до власної освіти й самоосвіти, постійному професійному зростанню, самовдосконаленню, саморозвитку і самореалізації. Також, зазначені основні активні методи навчання андрагогічного підходу, які підвищують інтерес майбутніх економістів до постійного професійного розвитку, сприяють їхній ефективній адаптації, соціалізації та конкурентоспроможності на ринку праці. ru
dc.publisher Київський університет імені Бориса Грінченка ru
dc.subject андрагогічна модель ru
dc.subject методика, ru
dc.subject компетентність ru
dc.subject конкурентоспроможність ru
dc.subject критерії ru
dc.subject показники сформованості ru
dc.subject професійно важливі якості ru
dc.subject професійна діяльність ru
dc.subject професійна підготовка ru
dc.subject професійна мобільність ru
dc.title Формування професійно важливих якостей як базовий складник підготовки майбутніх фахівців економічної галузі ru
dc.type Article ru


Файлы в этом документе

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию

Поиск в DSpace


Просмотр

Моя учетная запись