Показать сокращенную информацию
dc.contributor.author | Черненко, Наталія Іванівна | |
dc.date.accessioned | 2021-03-01T09:12:49Z | |
dc.date.available | 2021-03-01T09:12:49Z | |
dc.date.issued | 2021-02-26 | |
dc.identifier.citation | Черненко Н. Формування професійно важливих якостей як базовий складник підготовки майбутніх фахівців економічної галузі. Освітологічний дискурс. 2021. № 1(32). С. 52–68. | |
dc.identifier.uri | http://hdl.handle.net/123456789/5884 | |
dc.description.abstract | У статті окреслено коло питань щодо необхідності формування професійно важливих якостей як невід’ємної частки базових компетентностей майбутніх економістів, що неможливе без загальноосвітньої компетентності як однієї з головних та найважливіших умов досягнення професіоналізму у сфері економіки, конкурентоздатності на ринку праці. Розглянуто професійні якості фахівців різних галузей та визначено основні блоки якостей для майбутнього економіста. Виділено зміст кожного з блоків та розкрито сутність професійно важливих якостей (ПВЯ) та загальні складові для економічного напряму підготовки, оскільки різноманіття якостей визначається специфікою роботи, умовами праці та посадовими обов’язками. Визначено проблеми формування професійно важливих якостей у процесі підготовки фахівців економічного профілю у ЗВО, а також головну мету професійної освіти - це створення умов для розвитку і самореалізації кожної особистості, формування покоління, здатного навчатися упродовж життя. Розкрито питання ефективної професійної соціалізації, яка передбачає сформованість у фахівця економічного профілю базової системи цінностей і нормативів поведінки у професійному товаристві, що становлять основу соціальної поведінки в професійній сфері та є структурними елементами компетентності. Проаналізовано вимоги сучасного ринку праці: тісний взаємозв’язок між швидким темпом розвитку і старінням професійних знань і навичок, який передбачає підтримку високого рівня професійної мобільності фахівця економічної галузі протягом усього життя. Розглянуто зміст понять «критерії» і «показники» результативності процесу формування професійно важливих якостей. Розкрито психологічні закономірності і сучасні, конкретні практичні підходи щодо організації навчального процесу в професійній підготовці. Виділено методи та прийоми, які сприяють підвищенню інтересу майбутніх фахівців до власної освіти й самоосвіти, постійному професійному зростанню, самовдосконаленню, саморозвитку і самореалізації. Також, зазначені основні активні методи навчання андрагогічного підходу, які підвищують інтерес майбутніх економістів до постійного професійного розвитку, сприяють їхній ефективній адаптації, соціалізації та конкурентоспроможності на ринку праці. | ru |
dc.publisher | Київський університет імені Бориса Грінченка | ru |
dc.subject | андрагогічна модель | ru |
dc.subject | методика, | ru |
dc.subject | компетентність | ru |
dc.subject | конкурентоспроможність | ru |
dc.subject | критерії | ru |
dc.subject | показники сформованості | ru |
dc.subject | професійно важливі якості | ru |
dc.subject | професійна діяльність | ru |
dc.subject | професійна підготовка | ru |
dc.subject | професійна мобільність | ru |
dc.title | Формування професійно важливих якостей як базовий складник підготовки майбутніх фахівців економічної галузі | ru |
dc.type | Article | ru |